Reklamní trička s vlastním motivem vás mohou provázet i na vodě
Být součástí „vodácké“ party, která vyznává svůj vlastní styl, je úžasný pocit. Patří k němu i tričko s potiskem. Ta se objevovala ve vodáckých kempech již za socialismu, ale tehdy nebyly takové možnosti, jako dnes. Neexistoval žádný digitální tisk ve fotografické kvalitě, i když i docela „obyčejným“ sítotiskem bylo možno vytvořit zajímavý námět.
Nechte se inspirovat některými zahraničními nápady, které se občas objeví mezi nadšenci při splouvání jihofrancouzských řek, nebo v Rakousku na raftových výpravách. Vynalézaví nejsou ovšem pouze Francouzi, i na Sázavě nebo na Vltavě potkáte zajímavé skupiny vodáků, které se odlišují od ostatních.
Originální potisk s vlastním nápadem je nejoblíbenější
Záliby a zájmy – originální potisk reklamních triček zaujme jen tehdy, je-li dostatečně poutavý a vtipný. Takových textů, které vyzdvihují alkohol, destrukci, a různé brutální životní styly, je všude dost, ovšem možná vás překvapí, že i cizí lidé v kempu se rádi dozví, co vás zajímá v seriózním duchu. Taková trička se občas na vodě objeví, můžete si přečíst např. „Jmenuji se Katka, mám ráda basket, ráda lyžuji, moje oblíbená barva je světle modrá, moje oblíbené číslo je 8, mám ráda chryzantémy, z nápojů Latte macchiato a z jídel žampionovou pizzu a rajčatový salát.“ A pokud je takových triček v kempu víc, může se snadno stát vaše výprava středem zájmu, zároveň podpoří tvůrčí fantazii a může inspirovat i ostatní k něčemu podobnému.
Kilometráž – ta by měla být z praktických důvodů vytištěná na zádech „háčka“, aby měl kormidelník včasný přehled o nebezpečných místech na řece. Ideální je bílé nebo žluté tričko s černým či tmavě modrým písmem, aby upoutalo pozornost.
Dětské fotografie – zajímavý kontrast současné podoby a portrétu obličeje z dětství můžete mít na svém tričku i vy. Jednou se mezi vodáky dokonce objevil člověk, který měl na tričku vpředu fotku se spolužáky z první třídy a ostatní tak mohli hádat, kde se mezi nimi dotyčný nachází.